تصویر عنوان

قرص پرو ایکس (Pro X)

درباره این پروژه

قرص پروایکس (مکمل رژیمی- غذائی)
قرص پروایکس برای اولین بار در ایران و با فرمولاسیون جدید در دنیا برای اثربخشی بهتر مواد موثر بره موم تهیه شده است.
اطلاعات کلی:
قرص 300 میلی گرمی روکش دار پرو ایکس از مواد موثره موجود در بره موم کندوی زنبور عسل تهیه شده است. از جمله این مواد روغن های آروماتیک، گرده، انواع فلاونوئید ها ، آنتی اکسیدان ها، گروه های فنلی، آمینو اسید ها، ویتامین های محلول در آب و چربی و مهمتر از همه مواد آنتی بیوتیکی را می توان نام برد. از دیگر مواد موثره، ترپن های دارویی مانند مئنتول و تاکسول، کافئیک اسید و همچنین آرتئپلین C که از جمله مواد ضد سرطان محسوب می شود را می توان نام برد. محصولات کندو با توجه به قدمتشان می توانند به عنوان یک مکمل طبیعی و موثر در تامین نیاز های بدن مورد توجه قرار گیرند. با توجه به منابع علمی معتبر و اعلام FDA امریکا این ماده می تواند در کمک به پیش گیری بیماری هایی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، افزایش مقاومت بدن با تاثیر بر تقویت سسیتم ایمنی بدن موثر باشد. وجود آنتی آکسیدان های موجود در این ماده می تواند نیاز بدن را به کمبود این مواد تا حد زیادی تامین نماید. این مواد در جذب فلزات مورد نیاز بدن بسیار موثربوده و می تواند در تعادل یونی بدن مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تحقیقات مختلف در سطح دنیا در خصوص این ماده، استفاده مقدار مناسبی از آن می تواند بدن را تقویت نموده و بعنوان یک مکمل مناسب مورد استفاده روزانه قرار بگیرد.
· آنتی اکسیدان ها علاوه بر اثرات درمانی در فعال کردن گیرندهای سلولی نیز موثر می باشند، که در بیماریهائی مانند دیابت و غیر این گیرنده های می توانند فعال تر عمل نمایند.
موارد مصرف :
با توجه به مواد مختلف موجود در بره موم و اثرات متفاوت آن ، این مواد می توانند بعنوان مکملی جهت تقویت سیستم ایمنی مورد استفاده قرار گیرد. بدلیل وجود مواد آنتی آکسیدانی در این قرص، می تواند بعنوان مکمل بخشی از آنتی آکسیدانهای بدن مورد مصرف قرار گیرد.
نحوه ومقدار مصرف:
جهت عملکرد و استفاده مناسب از اثرات مثبت این محصول حداقل یک و حداکثر سه قرص در شبانه روز توصیه می گردد. این مقدار برای کودکان بالای 5 سال می تواند حداقل مقدار یعنی روزی یک عدد در نظر گرفته شود. بهترین زمان مصرف بین دو غذا و یا حداقل یک ساعت قبل و یا بعد از صرف غذا می باشد.

دسته بندی

مکمل های رژیمی