تصویر عنوان

ژل بره موم (Propolis Gel)

درباره این پروژه

برای اطلاعات بیشتر  به سایت www.stt-honeybee.com   مراجعه کنید.

اطلاعات کلی  (Description)

ژل پروپولیس ( بره موم) با دارا بودن مواد فعال می تواند بعنوان یک تقویت کننده و محافظت کننده پوست مورد استفاده قرار گیرد. بره موم يا propolis  که از کندو زنبور عسل استخراج می شود، از قديم بعنوان عامل شفا دهنده درترميم پوست  و بيماريهاي جلدي  مورد توجه بوده و علاوه بر آن خاصيت ضد ميكروبي نيز براي آن گزارش شده است. بره موم ( propolis) یک ترکیب از مواد  مختلف ازجمله  انواع فلاونوئید ها ، آنتی اکسیدان ها، گروه های فنلی، آمینو اسید ها، ویتامین ها و  همچنین مواد آنتی بیوتیکی  می باشد. این ماده با دارا بودن انواع ویتامین از جمله ویتامین A ، ویتامین B6 ، انواع آمینو اسید  و مواد آنتی اکسیدان سبب طراوت و شادابی پوست گردد.  عوامل موجود در بره موم باعث رشد سریعتر سلولها و تامین مواد مورد نیاز پوست می گردد. عمده جوش های صورت دارای آلودگی به باکتری استافیلوکوکوس می باشند که این ماده می تواند بعنوان یک ممانعت کننده از رشد این باکتری بر روی پوست صورت عمل نماید.

 موارد مصرف (Applications):

برای محافظت پوست و رفع التهابات و قرمزی ناشی از آکنه می توان استفاده نمود.

ضد جوش،ضد باکتری،تسریع در درمان زخم ،از بین بردن رد بخیه و همچنین تسریع در درمان سوختگی .

 نحوه ومقدار مصرف(How to use):

روزانه 1 تا 2 بار ازژل برروی پوست دست و صورت استفاده شود. جهت اثر بهتر آن قبل از استفاده، پوست را تمیز نموده و سپس ژل را اثر دهید و  پس از گذشت 30 دقیقه موضع را شسته و محل را با کرم مرطوب کننده  ماساژ دهید.

 موارد عدم مصرف و نکات ایمنی قابل توصیه (Hazardous and safety points):

در صورت مشاهده حساسیت و یا آلرژی به مصرف این  ژل از استفاده آن خوداری و به پزشک مراجعه شود.

 شرایط نگهداری و مدت پایداری(Storage and stability):

جهت پایداری بیشتر مواد موثره بهتر است در درجه حرارت پائین تر از 30درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم خورشید  نگهداری شود. مدت پایداری در شرایط مطلوب برای ژل حداکثر یک سال می باشد.

 عوارض جانبی( Side Effect):

تا به حال عوارض خاصی برای این ماده در دنیا گزارش نشده است. در صورت مشاهده  هرگونه حساسیت و یا آلرژی بایستی از مصرف آن جلوگیری شود.

دسته بندی

آرایشی و بهداشتی