تصویر عنوان

دهانشوی بره موم (Propolis Mouthwash)

درباره این پروژه

اطلاعات کلی (Description)

دهان شویه پروپولیس تهیه شده از مواد موثره موجود در بره موم کندو زنبور عسل بعنوان یک ماده ضد باکتری و قارچ که می تواند به بهداشت دهان کمک زیادی بنماید. بره موم ( propolis) یک ترکیب از مواد مختلف ازجمله انواع فلاونوئید ها ، آنتی اکسیدان ها، گروه های فنلی، آمینو اسید ها، ویتامین ها و همچنین مواد آنتی بیوتیکی می باشد. با توجه به منابع علمی معتبر و اعلام FDA امریکا این ماده می تواند بعنوان یک ماده موثر در افزایش مقاومت بدن و مقابله با میکرواورگانیسم مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تحقیقات مختلف در سطح دنیا در خصوص این ماده، استفاده مقدار مناسب و مداوم از این ماده در سلامت دهان بسیار موثر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر  به سایت www.stt-honeybee.com   مراجعه کنید.

 

 

موارد مصرف (Applications):

بدلیل وجود مواد فعال در بره موم این دهانشویه جهت سلامت لثه و دندان و همچنین جلوگیری از رشد باکتری ها قابل مصرف می باشد.

نحوه ومقدار مصرف(How to use):

روزانه 1 تا 2 بار ازدهان شویه بعدازمسواک زدن استفاده شود، هر بار ابتدا دهان خود را با غرغره کردن آب و یا سرم شستشو (نرمال سالین)، شستشو داده و بلافاصله بعد از آن به کمک پیمانه پلاستیکی روی شیشه از دهان شویه استفاده کنید. هر نوبت دهان شویه کردن بایستی حداقل 2-3 دقیقه بطول انجامد . از خوردن وآشامیدن به مدت ۳۰دقیقه بعدازاستفاده از دهان شویه پرهیز نمائید.

شرایط نگهداری و مدت پایداری(Storage and stability):

جهت پایداری بیشتر مواد موثره بهتر است در درجه حرارت پائین تر از 30درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم نگهداری شود. مدت پایداری در شرایط مطلوب برای دهانشویه حداقل 2 می باشد.

در حال حاضراین دهان شویه با دریافت سفارش قابل تهیه و استفاده می باشد

  • قابل ذکر است کلیه موارد کنترلی این دهان شویه در آزمایشگاه آکرودیته سورن تک توس بررسی و فاقد هرگونه آلودگی ارزیابی می گردد.

موارد عدم مصرف و نکات ایمنی قابل توصیه (Hazardous and safety points):

استفاده ازدهان شویه درافرادزیر۶ سال با یستی با دستورپزشک باشد. همچنین استفاده ازدهان شویه درافرادزیر۱۲سال زیرنظربزرگسال انجام شود. افراد دارای آلرژی، آسم و موارد مشابه نبایستی بدون تجویزپزشک معالج استفاده نمایند. در صورت مشاهد حساسیت و یا آلرژی به مصرف این دهانشویه ، از استفاده آن خوداری و به پزشک مراجعه شود.

دسته بندی

آرایشی و بهداشتی